Porządek obrad
3.
Wybór sekretarza sesji.
4.
Przyjęcie porządku obrad.
5.
Procedowanie nad projektami uchwał:
1)
Uchwała w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.
- Załącznik: 1_uchwała_ zabytki Gmina Lesko
- Załącznik: 1_uchwała_ zabytki_Gmina_Lesko_09_23
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Głosowanie w sprawie zmiany § 4 ust. 3 pkt 1) gdzie w miejsce treści: „wszystkie zaświadczenia/oświadczenia o wielkości pomocy de minimis, jaką otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie;”
wprowadza się treść: „wszystkie zaświadczenia/oświadczenia o wielkości pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, jaką otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie;”
- Wyniki głosowania imiennego w sprawie: Uchwała w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków po wprowadzonych zmianach.
2)
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Lesko na rok 2023.
3)
Uchwała w sprawie wyrażenia woli przystąpienia do realizacji projektu pn. „LIFE IP Pomoc Techniczna – Skuteczne wdrożenie programu ochrony powietrza dla województwa podkarpackiego z uwzględnieniem problemu ubóstwa energetycznego: „Podkarpackie – żyj i oddychaj”.
6.
Sprawozdanie sekretarza sesji.
7.
Zamknięcie obrad sesji Rady Miejskiej w Lesku.